גפן ייעוץ עסקי

הדבר הקבוע היחיד – זה השינוי!

posti2

בעולם העסקים זה ידוע – או שתסתגל למציאות החדשה ותשתנה או שתמות. עסקים רבים שלא התכוננו לעתיד של הענף שלהם – לא שרדו. 

בתוך כל השינויים שהואצו בשנה האחרונה אני רוצה להדגיש 3 מגמות עיקריות:

  1. פעם דיברנו במונחים של צרכן שמחפש או/או – או מחיר או מותג. היום הצרכן (המודע, החשדן והמבין) רוצה גם וגם – איכות טובה במחיר טוב. הנאמנות של הלקוח הולכת וקטנה, לכן יש צורך בבניית ערך חיובי למותג. היום קונים “ערך” ויש צורך לספר את הסיפור של המותג.
  2. הלקוח באונליין ובאופליין – הוא אותו אדם. אותו תא משפחתי. הצרכן הוא במרכז היום וכל עסק צריך לחשוב איפה הוא פוגש את הצרכן שלו – הן בעולם הפיזי והן בעולם הדיגיטלי.
  3. הצרכן דורש יחס אישי. כבר היום אנו רואים שהחנויות הקטנות, השכונתיות, מתחזקים בזכות היחס האישי. במקביל, החנויות הגדולות שהבינו את זה מזמן מתאמצים לתת יחס אישי לכל לקוח בעזרת הדיגיטל – קופונים אישיים וכד’.   
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן