גפן ייעוץ עסקי

השקת קמפיין youtube ב5 צעדים

yuot-150x150[1]

כיצד להשיק מסע פרסום ב- YouTube??

דבר ראשון יש צורך בהפקת סרט וידאו!

ניתן לצלם כמה סרטי וידאו באופן עצמאי ולהשתמש בערוץ "My Business Story " של יוטוב בכדי להוסיף קליפים לערוץ. לחילופין אפשר לבדוק אתGoogle Ad Creation Marketplace Directory ולשכור ספק שמתאים לסגנון העסק ולתקציב הקיים.

אם אתה מחליט לצלם את סרט הוידאו בעצמך, להלן כמה שיטות עבודה מומלצות ליצירת תוכן משכנע:

תציב מטרה ברורה לסרט הווידאו שלך: מה אתה רוצה שהווידאו שלך יעשה? ייצור מודעות לעסק שלך? ייכוון את האנשים לאתר האינטרנט או לחנות שלך? כשאתה יוצא לצלם עם מטרה ברורה עבור השימושים של הסרט שלך, הסיכוי שתצליח לכוון למטרה גדול יותר.

צלם את סרט הוידאו שלך בעצמך: המפתח לסרט טוב הוא אותנטיות. כל כך פשוט לתפוס את המצלמה הטובה ביותר שיש לך ולהקליט מסר משלך. אם אתה צריך עזרה, בקש מחבר או עובד שלך להושיט יד. אם אתה לא בטוח מה לצלם, אז תן סיור בחנות שלך,  הצג את המוצר שלך, ספר את הסיפור של איך העסק שלך התחיל, או תענה על השאלות הנפוצות ביותר שעולות ביחס למוצר או לעסק שלך. האפשרויות אינסופיות.

ערוך את סרט הוידאו שלך: זה בסדר אם אתה לא יכול לצלם את הסרט שלך במכה אחת. נצל את היתרון של אחד מתוכנות העריכה הרבים שהם ללא תשלום, קלים לשימוש, שניתן למצוא ברחבי האינטרנט.

העלה ליוטיוב: צור חשבון והוסף את סרט הווידאו שלך בתוך דקות.

קדם את סרט הוידאו שלך: ברגע שהסרטון שלך בשידור חי ביוטיוב, שלב את הסרט באתר שלך ושתף אותו ברשתות חברתיות. לאחר מכן קדם אותו עםAdWords עבור מודעות וידאו.

לאחר שעשית את סרט הוידאו, אתה מוכן להשיק את קמפיין הווידאו הראשון שלך בחמישה צעדים פשוטים:

  1. צור חשבון AdWords משלך: צור חשבון משלך והיכנס.
    [1] http://searchenginewatch.com/article/2207430/How-to-Launch-an-Ad-Campaign-on-YouTube-for-the-Holidays
  2. קבע את התקציב שלך: עם TrueView, אתה משלם רק כאשר מישהו צופה בסרטון שלך. אפילו טוב יותר, אתה בוחר כמה אתה רוצה לשלם לכל תצוגה וכל יום, כך שאתה תמיד נמצא בשליטה של ​​העלויות שלך.
  3. צור את המודעות שלך: בחר את הווידאו שברצונך לקדם וכתוב כמה משפטים כדי לתפוס את תשומת הלב של הקהל שלך. השתמש במילים כמו "אתה" ו "שלך" כדי להפוך את המודעות שלך לאישיים יותר, וספר לצופים שלך בדיוק את מה שהם רואים כשהם לוחצים על המודעה שלך.
  4. בחר איפה המודעות שלך יופיעו : באפשרותך להגדיר היכן המודעה שלך תופיע ביוטיוב ובעשרות אלפי אתרים ברשת המדיה של Google.
  5. בחר אפשרויות שיתאימו את המודעה שלך ללקוחות פוטנציאליים: עם AdWords לוידאו, אתה יכול לחפש ולבחור אפשרויות כמו גיל, מיקום, ונושאי עניין ספציפיים המתאימים את קטעי הווידאו שלך לקהל יעד שהכי קשה לאתר, החל מחובבי אמנות בהודו ועד לטבעונים באיזור מגוריך.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן