גפן ייעוץ עסקי

למה להשתמש בדף נחיתה?

למה להשתמש בדף נחיתה

התשובה הקצרה היא שדף הנחיתה יעזור לך להגדיל את יחס ההמרה (= אחוז הקונים מתוך כלל המתעניינים או הנחשפים למודעה שלך), ויוריד את עלות המכירה או רכישת הליד.

הסיבה העיקרית לכך היא שדפי נחיתה מעוצבים לשם השגת מטרה אחת בלבד, שהיא זהה למטרה של המודעה שפורסמה בקמפיין הממומן, והמבקר או הלקוח הפוטנציאלי הקליק עליה.

דף הנחיתה בנוי ומעוצב למטרה אחת, שמטרתה להשלים את המודעה. אם המודעה היא לסדנת קרמיקה – דף הנחיתה יקרא למבקר להשאיר את הפרטים שלו כדי שנוכל לחזור אליו (ובדרך כלל יהיו פרטים נוספים, כולל המלצות וסרטון או תמונות של אנשים שנהנים בסדנה). אם המודעה היא ל'נעליים הכי נוחות בעולם' – דף הנחיתה יקרא למבקר לקנות את הנעליים עכשיו! לפני שייגמרו (ובדרך כלל יהיו פרטים נוספים כולל המלצות, סרטון ותמונות צבעוניות).

 

אם תשאלו למה לא להפנות את המבקר וכל מי שנחשף למודעה לדף הבית של האתר של העסק, שהרי באתר אפשר למצוא את כל המידע במקום אחד?

זו בדיוק הבעיה.

כששולחים את 'הטרפיק' (= האנשים ששילמנו כדי שיראו את המודעה שלנו באינטרנט, והם התעניינו במוצר או בשירות שלנו, והקליקו על המודעה שלנו) לדף הבית של האתר הם מתבלבלים. דף הבית של האתר עוצב מתוך מחשבה כללית יותר ומתוך מחשבה על יותר ממטרה אחת. הדף מייצג את העסק באופן כללי יותר ויש לו לינקים לדפים אחרים באתר. דף הבית מייצג את ערכי המותג, ואינו ממוקד במוצר או בשירות מסוים. המבקר הולך לאיבוד באתר, ובדרך כלל המכירה תתמסמס.

 

שמירה על אחידות המסר:

בבסיס עיצוב דף נחיתה שמטרתו להעלות את יחס ההמרה עומדת השמירה על אחידות המסר בין המודעה שפורסמה לבין דף הנחיתה. רוב המבקרים חסרי סבלנות, והם יעזבו את האתר בתוך שניות אחדות אם אין שיקוף ברור (ומודגש בכותרת ראשית ומשנית) של המסר והמטרה כפי שראו במודעה שעניינה אותם.

לדוגמה:

עשו זאת נכון –

במודעה: קבלו 60% הנחה על הנעליים הנוחות ביותר בעולם!

המסר בדף הנחיתה: 60% הנחה על הנעליים הנוחות ביותר בעולם בעיצוב מיוחד של חברת "טינקרבל"!

לא נכון –

במודעה: קבלו 60% הנחה על הנעליים הנוחות ביותר בעולם!

המסר בדף הנחיתה: ברוכים הבאים לחברת "טינקרבל"!

 

 

אחידות המסר ושיקוף המסר של המודעה בדף הנחיתה מחזקים אצל המבקר את התחושה שהוא בחר נכון והגיע למקום הנכון.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן