גפן ייעוץ עסקי

מתי להשתמש בדף נחיתה?

מתי להשתמש בדף נחיתה

רצוי להשתמש בדף נחיתה עבור כל פעולה שיווקית או פרסומית שאתם יוזמים. כל קמפיין שמביא לידים ממקור כלשהו (אורגני, PPC, אימייל, באנר, רשתות חברתיות) טוב שיגיע לדף הנחיתה הממוקד שמותאם למדיה ולמסר. כל מסר, כל הצעה, כל פנייה לקהל יעד מסוים – רצוי שיגיע לדף נחיתה שמתאים בייחוד להצעה ולקהל שאתם מטרגטים.

פילוח קידום המכירות

על מנת להעביר מסר אישי ומתאים במדויק לסוג הלקוח אפשר להשתמש בדפי נחיתה שונים. לקוח שנרשם בעבר לניוז לטר (news letter) שלך, ומקבל אימיילים אחת לשבוע, לא דומה ללקוח שראה פרסום של המוצר בהנחה, וזו הפעם הראשונה שהוא שוקל לקנות. דפי נחיתה שונים מאפשרים לנו לשמור על מסר אישי ופרטי שמתאים לסוגי הלקוחות השונים.

מגוון מוצרים

כשאנחנו מוכרים מוצרים באינטרנט, הפרסום שלנו בדרך כלל יגיע לאחד משלושה מקומות: דף הבית של האתר, דף פרטי המוצר, עגלת הקניות. מתוך אלו עדיף להגיע לדף המוצר, שבו יש מספיק פרטים לגבי המוצר כדי שהלקוח יוכל לקבל החלטה מושכלת לקנות.

אבל בהכוונת התנועה לאתר עדיין יש סיכוי שהלקוח ישוטט לכל מיני מקומות… ואולי יקנה משהו אחר או שלא יקנה בכלל.

כשאנחנו יוצאים בקמפיין פרסום יש חשיבות ליכולת המדידה – יחס ההמרה, כמה כסף נכנס מול כמה כסף השקעתי בקמפיין.

כשמשתמשים בקמפיין בדף נחיתה שעומד בפני עצמו, המשפך השיווקי פשוט מאוד ומאוד קל למדוד אותו:

מודעה > דף נחיתה > סליקה

אם יחס ההמרה אינו מה שציפית לו אז תוכל להתמקד בשיפור המסר השיווקי, שינוי התמונות, הידוק המסרים בין המודעה לדף הנחיתה, ועיצוב המודעה או דף הנחיתה.

כשמעבירים את כל התנועה לאתר האינטרנט קשה מאוד לעקוב אחרי 'מה באמת קורה' ואיפה (איזה דף) צריך לשפר כדי להגדיל את היעילות.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן