גפן ייעוץ עסקי

מדוע רצוי להשתמש בווידאו בדף הנחיתה?

מדוע רצוי להשתמש בווידאו בדף הנחיתה
  1. המרות! – המטרה הסופית של דף הנחיתה היא להביא את המבקר בדף שלך לנקוט פעולה. דפי נחיתה שיש בהם סרטון מובילים לשיעורי המרה גבוהים יותר.

לפי מחקרים עכשוויים, סרטון בדף הנחיתה יכול להגדיל את יחס ההמרה בשיעור של עד 86%.

  1. הסרטון מחזיק את המבקרים בדף שלך יותר זמן. ככל שמישהו נשאר יותר זמן בדף שלך, כך הוא מכיר יותר את המותג שלך. סרטון בדף הנחיתה מעניק לצופים יותר זמן לחשוב ולהפנים את הצעת המכירה שלך, וכך הם מבינים את היתרונות שהמוצר או השירות שלך יכול לתת להם.
  2. סרטון מציג את המוצר והשירות שלך (לא רק במילים) – וידאו יכול להראות איך המוצר שלך פועֵל. כמאמר הפתגם: "תמונה אחת שווה אלף מילים".
  3. סרטון מגדיל את גורמי האמון – אמון חשוב מאוד ליצירת המרות – במיוחד באינטרנט. אם מבקר בפעם הראשונה לוחץ על דף הנחיתה שלך, סביר להניח שהוא לא מכיר אותך. אם הוא לא מכיר אותך, אין לו סיבה לבטוח בך, ובוודאי אין לו סיבה להמיר או בסופו של דבר לקנות ממך.

סרטון מגביר את האמון, משום שהוא מעניק פנים אנושיות וקול לדף שלנו ולעסק שלנו, כך אנחנו הופכים להיות אנושיים. דרך אחת להגביר את האמון באמצעות קטעי וידאו היא לצלם סרטון בכיכובו של מנהל העסק או עובדי החברה. זה מראה את פני העסק שלך, תרתי משמע.

  1. אנשים אוהבים סרטים – אנשים צופים בסרטים ולומדים מהם. מתברר שרק 28% מהמילים המופיעות בדף ממוצע של אתר אינטרנט נקראות על ידי אנשים אמיתיים. אבל ערוץ YouTube מגיע ליותר ממיליארד צפיות בחודש!

המוח שלנו מחווט לצפייה בתמונות נעות. כדאי להשתמש בסרטונים כדי לתת לאנשים את מה שהם רוצים, ולקשר אותם למוצר, לשירות או להצעה שלך.

  1. סרטון מעמיק את החיבור לצרכן. צפייה בווידאו גורמת לנו להרגיש כאילו אנחנו קצת יותר מעורבים במה שקורה.
  2. וידאו גורם לדף שלך להיות בולט יותר מדף של טקסט. המטרה הסופית של דף הנחיתה היא להגיע להמרות. בשימוש יעיל בווידאו הדף יכול להגדיל את המודעות למותג שלך. סרטון מדהים בדף הנחיתה שלך – כזה שיהדהד אצל קהל היעד שלך ובמקביל מעביר את המסר העסקי שלך – יכול ליצור חוויה בלתי נשכחת.

סרטונים יכולים לעורר גורמים חושיים מסוימים – באמצעות רמזים חזותיים וקוליים.

  1. תמונות משותפות וקטעי וידאו הופכים ויראליים בקלות – בעולם המקוון, המקושר ברשתות חברתיות מפותחות, התמונות הן ללא ספק התוכן שמשתפים הכי הרבה. קטעי וידאו הם התוכן הוויראלי ביותר באינטרנט. הם עולים ומשותפים מיליוני פעמים בכל יום.

סרט קצר, עשוי היטב, המופיע בדף הנחיתה שלך יכול להפוך את מאמצי השיווק שלך הרבה יותר קלים (אם הצופים שלך עושים את שיתוף בשבילך)!

  1. קל לשתף המלצות של לקוחות. אנשים סומכים על אנשים – במיוחד כאשר הם דומים להם. לקוח פוטנציאלי יבטח בחוות דעתו של לקוח קיים יותר ממה שהוא בוטח בך.

תחשבו על זה: כאשר אתם רוצים לקנות מצלמה חדשה, כנראה תשאלו חברים (שמתעניינים בצילום) מה דעתם, ואז תבררו באינטרנט ותחקרו היכן כדאי לקנות אותה. כאשר נוחתים בדף נחיתה של מוצר שיש בו ביקורות אמיתיות של לקוחות אמיתיים בחנות מקוונת שמוכרת את המצלמה שבחרת – סביר להניח שתהיה לכם נטייה לקנות בחנות הזאת.

 

עדויות של לקוחות הן טקטיקת שיווק יעיל, ועדויות באמצעות וידאו משפרות את היעילות של השיווק באופן דרמטי.

  1. קטעי וידאו משכנעים. לדברי insivia 90% מהמשתמשים אומרים כי וידאו של מוצר הוא גורם משכנע מאוד בהחלטה לקנות.

קטעי וידאו משכנעים גם מנהלים. על פי מחקר של פורבס, בשנת 2013 יותר מ -51% מכל המנהלים (קבלת החלטות עסקיות) ביקרו באתר של ספק או עשו מחקר נוסף למוצר של ספק לאחר צפייה בסרטון הקשור למוצר.

 

בקיצור – וידאו הוא השקעה מצוינת! ורצוי מאד להשתמש בסרטונים בדף הנחיתה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן