גפן ייעוץ עסקי

עולם האופנה אחרי משבר הקורונה

posti1

אז מה בכל זאת אפשר להגיד על השינויים בענף הקמעונאות – בתחומי האופנה, תכשיטים וחפצי החן? הקניון OUT – האינטרנט IN!
יש שינוי דרמטי בהתנהגות הצרכנית. בשנה האחרונה היקף המכירות באון ליין עלה על היקף המכירות באופ ליין.
בחמש השנים שעברו ליוויתי מעל ל 250 עסקים במעבר ל ECOMMERCE – מסחר מקוון. משבר הקורונה הוכיח שמי שעשה את המעבר לאינטרנט לפני פרוץ המגפה, הצליח להחזיק את העסק ובמקרים מסוימים אף להגדיל את המכירות למרות התקופה הקשה.
הנתונים מראים שכיום עסקים בעלי נוכחות אינטרנטית במקביל לחנות הפיזית – פורחים. העסקים שמבוססים רק על עוברי אורח פחות שורדים.
המעבר למסחר מקוון זו אחת החלטות הכי משמעותיות בעסק.  הקמת החנות האינטרנטית זה החלק הקל (יחסית). הניהול השותף זה האתגר האמיתי. ניהול המלאי, ניהול המשלוחים, החזרות, הממשק בין הפיסי לדיגיטלי ועוד. הרבה פעמים שמעתי מבעלי עסקים שאמרו לי "המוצרים שאני מוכר, לא קונים באינטרנט. הלקוח שלי רוצה למדוד, למשש ביד… אולי זה יתאים ללקוחות בעתיד". אז…. חברים, העתיד כבר כאן! 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן