גפן ייעוץ עסקי

צבע הוא כלי חזק למיתוג!

color-150x150[1]

איך היה נראה לנו של גוגל ללא צבע?

הצבע תומך במותג ומחזק את תכונותיו ואת הדימוי שלו.

IBM  הפך לשם נרדף ל’כחול הגדול’.

‘הכחול הגדול’ משמעותו –  ביטחון ואמינות.

הצבע מאפשר את זיהוי המותג.  הצבע מעורר רגש!  הצבע עוזר לך לבלוט ביחס למתחרים.

מה UPS יכול לעשות עבורך?

מה חום יכול לעשות עבורך?

חברות משתמשות בצבע על מנת להביע את תכונות המותג שלהן.

אתה יכול לעשות את אותו הדבר.

השאלה אינה: מהו הצבע האהוב עליך.

השאלה היא: איזה צבע מבטא בצורה הטובה ביותר את תכונות המותג שלך!

אז… מהו צבע המותג שלך?

השתמש בצבע הכחול אם המותג שלך מביע:

אינטליגנציה, אמת, נאמנות, שלום, סמכותיות, אמינות, יושר, הגינות, ביטחון, חכמה

השתמש בצבע הירוק אם המותג שלך מביע:

פוריות, טבע, צמיחה, אופטימיות, אביב, לידה מחדש, צעירות, טבע, מזל, טבע, ריפוי, רגיעה

השתמש בצבע הצהוב אם המותג שלך מביע:

אנרגיה, חום, שמש, שמחה, עליזות, זהירות, אזהרה, חזון, אינטליגנציה, חשיבה, יצירתיות, אור

השתמש בצבע הכתום אם המותג שלך מביע:

אנרגיה, נחישות, עידוד, עצמה, הצלה, כוח, תחרות, חיוניות, יצרנות, חוזק, פרודוקטיביות

השתמש בצבע האדום אם המותג שלך מביע:

כוח, אהבה, עצמה, אנרגיה, יצר, תשוקה, תאווה, להט, פעולה, אומץ, נחישות

השתמש בצבע הסגול אם המותג שלך מביע:

אצילות, מלכותיות, שאפתנות, אושר, תחרות, מסתורין, רוחניות, מיסטיות, קסמים, השראה, כבוד, שפע, מותרות, עושר

 

אל תהסס!! תשתמש!!! הצבע זה הטעם בחיים!


גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן